Faceți căutări pe acest blog

Seara de creaţie

  Seara de creaţie a fost o minunăţie!
  Am colorat şi decupat, ne-am facut prieteni noi şi am descoperit că suntem o echipă grozavă Astăzi , mămicile au stat cu noi, ne-au încurajat şi sprijinit.Le mulţumim mult de tot!Fiecare copil a pus o părticică din el în fiecare steluţă construită.Toate Casele Albe sunt gata să-şi primească preşedinţii!
   Am avut până la urmă şi o corabie cu care am ajuns în America noastră şi am numit-o tot Mayflower ca să ne aducă aminte...
   Pentru un timp am fost cu toţii visători şi ocupaţi în America!


 
  .

















   
 Pentru mai multe pozici, accesati următorul link
https://picasaweb.google.com/111664672030330742879/SearaDeCreatie2011?authkey=Gv1sRgCOG5m-6rl4q0SA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu