Faceți căutări pe acest blog

SEARA DE SPORT, Marţi 29.11.2011


Catedra de educatie fizica are privilegiul de a va impartasi cateva din trairile avute la seara sportiva din 29 noiembrie 2011.Proiectul este pentru noi ca o poveste de succes,unde copii au ocazia sa se plimbe in jurul lumii,lucrand in echipe.Noi ,profesorii,le-am dat elevilor posibilitatea, ca prin joc,sa-si incerce indemanarea,curajul si bucuria de a se implica in activitatile propuse.In acea seara s-a facut un salt gratios de pe culoarul scolii pe linoleumul salii de sport.Aceasta trecere nu a fost regretata de copii,deoarece bucuria emanata de ei la vederea probelor si  premiilor dulci si mult,ne-a umplut inimile de satisfactie.
Dupa startul fiecarei probe,orchestratia(galagia) facuta de ei in sala trecea dincolo de zidurile scolii...asa ca deschidem ferestrele,escaladam obstacolele si ne pregatim pentru urmatoarea tara,COREEA !


Am venit cu mare drag la seara sportivă! Stiam că doamnele ne aşteaptă cu nerăbdare!


Am tras un număr la sorţi.

Am făcut echipe,

Am ascultat indicaţiile doamnei Sima,



Si a început jocul!

Una dintre probe era să reconstruim Statuia Libertăţii din piesele de puzzle.


Miţă îşi încurajează echipa!


suntem atenţi şi foarte concentraţi...



AM  CÂŞTIGAT !

Ai grijă la degete!



Răzvan cel graţios!


Clasa I e în frunte şi chiar se descurcă!


Suntem foarte atenţi şi la întrebările pentru copiii isteţi: Dudu şi grupa sa! 

Geanina şi frumuşeii din grupa ei. O seară reuşită cu multe premii şi distracţie MAXIMĂ !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu